понеділок, 23 лютого 2015 р.

Модуль 8-9

Працюючи з матеріалами даних модулів, я побачила як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні, а також про місце та роль диференційованого навчання. Процес навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку учителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: це зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та учнів з особливими потребами  я відзначила важливий факт,що і їх можна  залучити до співпраці. В інформатизації навчального процесу маємо досить широкий спектр методів та інструментів навчання, що дозволяє кожному учневі по будувати свій шлях навчання. Я ,як учитель, маю допомогти учневі обрати свій шлях в процесі навчання. 

Немає коментарів:

Дописати коментар